Tuesday 13 March 2012

Mahu tapi takut







Cun tak imej imej kat atas tu ? Ada rasa rasa yang sedang mencuit tangkai hati korang tak ? Ada rasa gelojak dan ghairah yang bermukim di jiwa tak ?
Kalau ada yeaaaaaaaaa anda mempunyai perasaan yang sama dengan saya.
This is called palazo pants, cantik sangat and it is suitable for petite and tall girls. But it's absolutely can be worn by any type of bodies. Alah yang kau perlu ada hanyalah sedikit keberanian untuk menghadapi pelbagai pandangan cetek dan sinis orang ramai. Biasalah, tak semua setuju dengan apa yang kau pakai


Tapi apa kisah kan. Duit kau, tubuh kau. Layan je. Aku minat sangat dengan palazo nie tapi keberanian tu masih bebal nak datang dalam diri nie. Masih sedikit, masih cetek. Aku tinggal di Kelantan, dah tak semua masyarakat Kelantan nie jenis yang berstyle up to date. Masih ramai yang suka untuk mengutuk gaya seseorang walaupun pada pandagan aku gaya itu tidak lah terlalu sakai. Cuma mungkin agak nampak macam artis. Auuu~ Kalau pakai pelik pelik sikit, korang akan di perhati dari atas escalator hingga ke bawah. Sabar jelah. 


Oh tadi aku check balance akaun terkini dan rasa rasanya itu mengizinkan aku untuk menempah sehelai palazo ini. Benda nie takde lah mahal sangat below rm100 je tapi for those yang pandai cari dalam website mahupun di shopping complex boleh je dapat kan dengan harga kurang dari rm50. Sekarang aku jadi rambang mata plak, pasal banyak sangat yang aku menarik dan tertarik. Boleh korang suggest yang mana terbaik untuk aku ?

2 comments:

  1. ohhhhhh! suka jgak! hehe.. i think the pink and green one cm best je..material mcm chiffon ke? lembut tu..kalo material jersey, might be leceh sbb jenis tu mcm sng melekat kt badan..try la fie! beli beli beli! =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fie pun rasa yang tu cantik, tapi yang atas sekali tu pun fie berkenan. Pasal dia high waist. heee. Kalau material cotton or jersey or lycra memang nampak seksi kot kalau tuck in baju. Haha.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...