Monday 6 February 2012

Day One

Alhamdulilah, all praised and thanks to Allah swt. My first day of practical or industrial went well and smooth. Tak banyak kerja pun dan dalam erti kata yang lebih tepat tak ada kerja pun. Memang bosan jadah la aku tadi. Fortunately, I have a friend whom works with me. Boleh la ajak bersembang ke apa ke kan. Tak ada la aku mati kutu sorang sorang kat tempat kerja tu.


Tadi ada jugak la aku merisik elaun kat sini dapat berapa. Aku rasa orang lain takde la kalut sangat pasal elaun on the first day tak nak nampak gelojoh kan. Tapi peduli apa aku. Risik punya risik, si encik sorang nie bagi tahu ask your boss. Wulammak. Tak berani kot. Takpe, nanti dah jadi setiausaha boss aku tanya lagi. *duit tu babe.


Besok tak tahu lah macam mana, kita tengok jelah. Nak harap lebih lebih malas la. Tu lah pasal, orang suruh pergi kat company besar tak nak. Homesick la takde kawan la, alasan keliling pinggang. Takpe, ada la tu hikmah yang tersirat aku praktikal tempat yang 5minit je dengan rumah aku. *sedapkan hati sendiri.


Oh satu lagi sebelum tidur, jom la terjah facebook saya Fifie Sazuki. I'm selling an awesome plus cute Plain Flat Shoes with affordable price. Sungguh tak tipu. Kalau nak nampak awesome lagi trendy sila la join. 







Okay adik manis, cepat grab one for yourself. Its totally a great deal that you wanna to miss. :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...